2011-08-23

Feber Freja och mini resan till Småland.

Jaha då var den friska perioden i familjen slut, Freja var först ut med feber redan i lördags men den gav upp under eftermiddagen men nu är det igång igen. Hon ligger på 37,9 och balanserar men är grinig och hängig så nånting är inte som det ska=( Imorgon blir hon hemma med Anders, torsdag med mig och fredag med Anders, fast då vabbar vi inte torsdag och fredag för det är planering på förskolan. Bra planerad sjuktillfälle tycker jag och mina arbetskollegor, vi är mitt i inskolning av nya barn så det är inte läge att vara borta i onödan!
Det var meningen att jag och Freja skulle in och röja i stan med en barndomsvän till mig och hennes lilla färsking bebis på torsdag men nu kanske vi måste ställa in om inte Freja mirakulöst är bättre imorgon=( Tråkigt när man äntligen kan boka in också skiter det sig!

På lördag drar vi neråt landet, det vankas dop i ljuvliga Småland (hundra år sedan som man var där) och fikar med släkten=) Vi drar på lördag, dop på söndag och åker hem direkt efter dopet, intressan och se vem som däckar först i bilen på väg hem(jag eller ungarna).

Inga kommentarer: