2011-10-13

Harkel, host, snor och slem=(

En förkylning har drabbat mig och min stackars dotter=( Jag är täppt och är helt tjock i pannan, känner mig raspig i halsen och utmattad i kroppen. Freja snorar och hostar, det blir lite värre varje dag för oss båda. Detta gör att helgens planner blir inställda=( Det var meningen att barnen skulle till farmor och jag skulle ha lite egen tid men det går inte när Freja är sjuk, så det får bli en annan gång helt enkelt. Har jag lite tur kanske Freja blir bättre så vi kan gå på UnderbaraBarn mässan, jag hade ju ingen att gå med så jag tänkte skippa den i år men blir Freja bättre så kan jag ju gå med Björnbusarna. Anders tänker ju dumpa oss för en konferens i Nyköping med Hyresgästföreningen så det är bara jag och barnen i helgen. Mysfaktorn ska vara på topp här hemma iallafall!

Inga kommentarer: