2011-10-07

Helgen är här igen!

Arbetsveckan är slut och jag har intagit min plats i soffan. Idol har satt igång på "riktigt" med veckofinaler men hittills är jag inte imponerad. Det låter mer som en karaoke kväll på den lokala puben=( Jag vet ju att alla deltagarna kan sjunga men oj va illa det låter ikväll! Molly är min favorit, grymt bra röst!

Helgen är bara till hälften bokad, lördag är helt öppen för en gång skull. Måste bara göra en liten shoppingtrip, måste handla en födelsedagspresent till en stor tjej som blir 2 år den 8 oktober, GRATTIS Filippa!!! På söndag blir det kalas för hela slanten=)

Nästa helg är en dag bokad(har inte bestämt vilken ännu), jag ska gå på UnderbaraBarn mässan ensam som det ser ut just nu=( Anders drar till Norrköping på konferans med Hyresgästföreningen=( och då tänker jag passa på att låna ut barnen till deras farmor=) Ibland gäller det att passa på, det händer inte ofta att man får ensamtid nuförtiden.

Inga kommentarer: