2011-10-19

Middag, läxor och bandy = onsdag

Är hemma igen efter en lång dag på jobbet. Hämtade William på fritids och vi gick hem så fort vi kunde för ikväll är det innebandy. Innan träningen ska vi hinna med läxor och middag. Oftast är vi smått stressade på onsdagar men den här veckan är Anders och Freja hemma pga Frejas dunderförkylning så då tjuvstartade de med middagen.
Det var underbart att komma in genom ytterdörren, känna doften av nylagad wok med ris och bli välkomnad av en liten tjej med årets tjockaste snorelva under näsan. Hon må vara en snorunge men hon är MIN snorunge=)

Man kan tro att det är lugnt och skönt här hemma medan grabbarna är på träning men så är inte fallet. Freja stökar till i vardagsrummet medan jag viker min tvätt(äntligen) och sen ska jag ge mig på att fixa Williams inbjudningar! Har helt glömt bort dom, för mycket "jobb" i huvudet så allt annat glöms bort=/

Inga kommentarer: