2011-10-02

Rosa hästar, tänder och partaj!

Den här veckan kan bara beskrivas med ett ord, utmattad=( Har inskolningar på jobbet som tar nästan all energi som jag har just nu. Super söta barn som saknar sin mamma väldigt mycket på dagarna och behöver tröstas och bäras ganska mycket, mest hela tiden faktiskt. Jag förstå de små liven, det är inte lätt att bli lämnad utav sin mamma när man har spenderat varje dag med henne i 2,5 år=(

Min rygg och mitt huvud har ställt till en himlens massa besvär den här helgen. Det var meningen att Anders skulle åka hem till en kompis i lördags men så fick jag jordens huvudvärk som absolut inte vill botas=( Hade så ont att jag mådde illa. Har haft huvudvärk ganska ofta nu det senaste halvåret och jag tror faktiskt att det är i ryggen som problemet sitter. Har ganska ofta ont i nacken och axeln ner i ryggen på samma gång som jag har ont i huvudet. Kan det vara en nerv som hamnar i kläm? Hur som helst så är det obehagligt så det blir att beställa en läkartid helt enkelt!

Den här veckan har inte bara bjudit på tråkigheter utan vi har haft en hel del kul också. William har tappat två tänder, japp ni läste rätt TVÅ tänder! Han ser nu ut som en garageport i munnen=) Tandfeen har gått i konkurs så nu fär hon/han ta sms-lån för att hålla sig flyttande=)
Freja har gått och blivit helt galen i My Little Pony. Hon var lagom intresserad förut men nu är hon bortom alla gränser. De två filmerna vi har går varmt här hemma, det är så man får gömma dom så man slipper höra dessa rosa fnitter ponnysar=/ Självklart måste ju jag spä på med lite mer så jag köpte jätte fina hårspännen på HM med de rosa fnitter ponnysarna på=)

I torsdags kom min beställning från partytajm till Williams kalas, mycket roligt blev det=) Ska sätta mig ner och göra inbjudningar nu i veckan så de kommer iväg i lagom tid. William räknar ner dagarna till den stora dagen. Tänk att han fyller hela sju år om 23 dagar, helt galet!

Inga kommentarer: