2012-09-17

Bebis redo!

I natt hade jag det riktigt jobbigt med förvärkar, de gav liksom aldrig upp utan malde på flera i rad. Var hundra på att värkarna hade dragit igång på riktigt men vid midnatt slutade allt tvärt. Idag har jag haft kanske 10 stycken på hela dagen så det är inte dags för förlossning. Det ända jag låg och tänkte på igår när det var som jobbigast var att snart får vi träffa honom och det gjorde mig super glad. Deppade ihop lite imorse när jag insåg att det "bara" var förvärkar och det kommer ingen bebis idag:-(

Idag har Freja varit hemma med mig, vi har mest tagit det lungt och vilat, tittat på tv och lekt med My little pony och dockor. När Anders kom hem efter jobbet så fixade vi i ordning spjälsängen som vi har ärvt ifrån Annas tre grabbar. Bäddade med ett jätte fint bäddset som vi köpte på Kolmården med en massa olika djur på. Anders satte upp en mobil med fina djur över spjälsängen som katterna redan efter 30 minuter har förstört, får fixa den imorgon.

Inga kommentarer: