2012-09-18

Höst aktiviteter!

Nu när man ändå har en massa tid på sig att planera vad man ska hitta på under den väntande föräldraledigheten så kan man pricka in både den ena och den andra som man bara måste göra.

Något som är en återkommande höst aktivitet i vår familj är underBARA BARN mässan på Stockholmsmässan i Älvsjö. Vi har gått varje år sedan William var liten. Jag har nästan alltid kört en vagn med en liten knodd i och förra året trodde jag det var vår sista mässa som småbarns föräldrar men så blev det inte:-)

 I år hålls mässan den 12-14 oktober och vi tänker självklart gå, dock inte hela familjen. Vi tänkte passa på att gå på fredagen då både jag och Anders kommer vara föräldralediga på fredagar. Jag för bebisen och Anders för Freja, William har ju skolplikt och är inte speciellt intresserad av att gå så han får hänga i skolan med sina kompisar istället.

Ställde upp i en tävling för några veckor sedan där man kunde vinna entré biljetter till en bloggfrukost och få goddiebag osv men kom tyvärr inte med MEN jag får en goddiebag som "tröstpris" iallafall och det tackar man ju inte nej till. Synd bara att jag inte fick gå på bloggfrukosten, det hade varit intressant!

Kolla här vad underBARA BARN tänker hitta på i år!


Nu vet ni vad jag tänker hitta på i höst! Vad tänker ni hitta på själva?

Inga kommentarer: