2012-10-31

Halloween 2012

Idag har vi haft lagom mycket att göra. William och Freja har lekt på sina rum på förmiddagen, Jonatan och jag har mest hängt. Jag har iofs plockat och fixat lite här hemma och lagt in låtar på i spellistan till bröllopet på Spotify.
När Anders kom hem så tog vi en promenad till Farsta och handlade mat, fikade och blev skrämda av centrumets läskiga halloween spöken.
 
Jonatan hängde lite i babygymet när vi kom hem och har slagit ett vaken rekord nu på eftermiddagen.
 
Freja och William ville självklart hjälpa till och leka i babygymet, vilket gick jätte bra tills Jonatan fick nog.
 
Idag är det Halloween så jag passade på att ansiktsmåla barnen. Freja blev en läskig fjäril:-)
 
Williams målning blev jag jätte nöjd med, ett läskigt skelett som sedan blev en doktor.
 
Som avslutning på dagen så klippta jag William, frisyren valde han själv!
 
I år blev det ingen pumpa, pyssel eller pynt men jag har lovat barnen att köra all-in nästa år!

Inga kommentarer: