2012-10-04

underBARA BARN 2012

Kollar runt på utbudet av utställare på underBARA BARNs mässa som går avstapeln den 12-14
oktober på Stockholmsmässan i Älvsjö. Hittar jätte mycket olika roliga grejer som jag absolut ska titta på OM jag kan gå iofs. Ännu har ingen bebis blivit född men ett vräkningsbrev har blivit skrivet så jag hoppas han är ute innan måndag! Är det så att jag fortfarande är gravid när mässan börjar kommer jag att gå hur jobbigt det än blir för ryggen, det finns mängder av ställen att sitta på i mässhallen.
Jag har jätte många favoriter på mässan i år men det känns orättvist att lägga ut dom nu innan mässan men jag tänker absolut göra det efter mitt besök! Vem vet, kanske hittar jag några nya favoriter när jag väl är där?

Här kan ni titta på vilka som är utställare på årets mässa!

Och här hittar ni priser, vägbeskrivning, tider osv.

Helgens program!

Glöm inte att ta med er barnen, både stora som små det finns super mycket roliga aktiviteter och mycket att titta på och fynda!

Inga kommentarer: