2013-08-24

Date med William.

Anders har rymt hemifrån(grabbhelg), liten och mellan är hos farmor och William och jag är hemma helt själva. Ska dock hämta Jonatan och Freja idag men fredag-lördag fick vi mysa iallafall. 

Efter jobb och skola igår tog vi bussen till Farsta för att köpa present till kalaset William ska på idag. William önskade sig sushi till middag och jag tackade inte nej till det, skönt att slippa hamburgare och pommes frites! Handlade fredagsmys och sen hem. William lekte en stund på gården och jag vek tvätt och sen blev det Fångarna på fortet och lite iPad spelande innan sängen kallade. Jag blev uppe en stund men efter att ha tittat igenom alla kanaler och inte hittade något intressant gick jag också och la mig. Läste en stund, en riktig nagelbitare, vid tolv sov jag.

Inga kommentarer: