2013-08-21

Planerna som ändrades!

Lite ensamtid så här på kvällskvisten, inte så ofta de sker så jag passar på att göra ingenting. Först snabbstädade jag vardagsrummet och sen slängde jag mig på soffan. Resterande familjemedlemar håller sig sysselsatta med att sova, gunga, laga cyklar och cykla, ni får gissa vem som gör vad!

Till helgen blir det karlfritt här hemma, Anders drar iväg på årets grabbhelg och jag håller ställningarna här hemma. Först var det meningen att det skulle vara halvt barnfritt här hemma, jag och William skulle få vara ensamma och hänga bara han och jag men nu ser det ut som att alla barn blir hemma hela helgen. Trist när man måste bryta något som han ser fram emot:-( Första planen var att vi skulle på bio på fredag och sen fyller en av bästisarna år så kalas på lördag, på kvällen skulle vi ha sushi middag med mys kväll. Kalas blir det ju självklart men synd på resten bara, han blev jätte glad när jag berättade för honom om planerna, ser inte fram emot att berätta att det inte blir av!

Inga kommentarer: