2013-08-28

Tankar om natten.

Många gånger i mitt liv har jag gjort och sagt saker jag ångrar. Många av vägarna jag har valt har inte alltid varit rätt och jag har tampats med många väghinder. Jag är till största del stolt över mitt liv, jag är glad för min familj och ser ljust på framtiden. 

Är jag lycklig? Ja! Är jag nöjd?Ja! Varför är jag då ledsen? Varför grubblar jag över det som var, som kunde varit eller som borde vara? Känner jag mig orättvis? Ibland! Känner jag mig orättvist behandlad? Ibland! 

Jag vet att det inte hjälper att älta för saker kommer aldrig bli som jag önskar. Jag mådde dåligt men ändå lät jag det fortgå och hoppades att det skulle ändras men det gör det aldrig! Det gör mig ledsen! 

Jag går omkring och tror och hoppas men det kommer inte hända och nu är det försent! Jag kommer le och fortsätta att leva, det kommer inte vara problemfritt men det kommer vara lättare!

Inga kommentarer: