2014-06-18

Njuter i väntrummet!

Att sitta i väntrum börjar man bli lite av en expert på, under tre graviditeter har jag spenderat ca 81 timmar i väntrum när jag har gjort Fragmin prov, ett ex antal timmar i väntan på barnmorskor, läkare, laboratorium osv. Idag sitter jag i väntrum hos logopeden, William håller på att testat för bl.a. dyslexi och då får jag vänta utanför. 
Eftersom man är ett proffs på det här med att vänta så vet jag hur viktigt det är med att byta plats, sträcka på kroppen, snabbläsa tidningar för att sen läsa tidningarna super noga en gång till OM det inte finns ett stort utbud av tidningar(det finns det här). Här finns det flera fruktskålar, vatten, logopederna erbjuder kaffe så fort de kommer ut mellan "patienter", det spelas klassiskmusik och väntrummet är mer likt ett vardagsrum än ett väntrum. Om vi ska fortsätta att gå hit så paxar jag alla tillfällen!!!

Inga kommentarer: