2008-11-23

Den här dagen har nästan varit perfekt!

Den här dagen har nästan varit perfekt. Perfekt hade den varit om vi hade haft med oss vagnen när vi var i centrum och shoppade. Det är verkligen jobbigt att släppa omkring på vinterkläder när man tittar i affärer, plus att 4 åringens eviga gnäll om att det var varmt stod mig upp till öronen. Tillslut så åkte overollen av och Truckföraren fick släppa på den och sin jacka. Man kan kort sagt säga att det hade blivit mer shopping med vagnen. Nu blev det 2 par byxor till Truckföraren, en Jul-cd till mig(Our Christmas med Shirley Clamp, Sanna Nielsen och Sonja Alden) och en Snow Blazer till 4 åringen. Jag tror 4 åringen blev mäst nöjd, men jag kommer strax där efter. CD är grymt bra, den fick mig i den äkta julanda!

När vi kom hem var vi ju självklart tvugna att ta Snow blazern på sin jungfru resa. Jag var lite orolig för att 4 åringen inte skulle hänga med i svängarna, men det gick ju galant=) Imorgon när jag har hämtat honom på förskolan så ska vi ut igen, jag släppar upp blazern och 4 åringen ser till att jag får göra det om och om igen=)

Inga kommentarer: