2008-11-16

en flaska vitt, två shots och ett glas rött

Igår var jag ensam, helt ensam här hemma hela dagen! 4 åringen och Truckföraren drog till farmor och jag passade på att stanna kvar i sängen till kl 12. Mmmm det var jätte mysigt, läste en bok och hade det jätte skönt. Frukosten hoppade jag över, men det blev en lunch/middag som bestod utav potatisbullar med lingonsylt. Till denna fantastiska måltid serverade jag apelsinjuice.

Kvällen spenderade jag på ett sexparty, otroligt roligt! Mycket vin, skratt och endel intressanta objekt=) Min beställning gick på 604kr och sen får ni själva fundera kring innehållet.
Det är inte ofta vi tjejer träffas, men när vi väl gör det så slutar det med en lyckad afton!

Gårdagens drickande lyckades jag hindra ifrån att utvecklas till en baksmälla och det tackar jag vätskersättningen för=) Lyckades skratta mig igenom en flaska vitt, två shots och ett glas rött och kom undan med ett lagom trött huvud. Truckföraren spelade poker igår. Han drack 4 öl och ett glas whiskey och blev huvudvärksbakis. Han drack INTE vätskeersättning.

Hämtade 4 åringen hos farmor idag. På vägen dit så började det att snöa. Det var snöblandat regn, men jag tycker att det gills ändå. Vi har ju haft en deal med 4 åringen att när snön kommer så är det dags att skicka napparna till Tomten och idag så snöade det. Det första 4 åringen och Truckföraren gjorde när vi kom hem var att leta upp ALLA nappar. Jag och 4 åringen pysslade ihop ett kuvert som sen gick hela familjen och la det på brevlådan. Så nu är de BORTA! Det var inte några protester eller något gnäll vid läggdags så förhoppningsvis så fungerar det. Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer: