2008-11-09

Parken deluxe

Vilket riktigt pissväder det har varit idag, mulet och tråkigt. Funderar ganska starkt på att dumpa Sverige och dra till....hmm? Nä jag vet inte, jag gillar ju Sverige så jag stannar nog ändå.

Har stått i en park och frusit idag och det är aldrig populärt, men jag gör det så gärna för 4 åringen. Jag hade iallfall trevligt sällskap medans jag stod där och huttrade. Det var Truckföraren, 4 åringen, 4 åringens bästavän Pesi (kan vi kalla honom), Pesis lillebror Skrik och Pesis mamma Super Mamman.
Super Mamman och jag har varit vänner med varandra ända sedan högstadiet och vi har nog lärt varandra allt vi kan. Första fyllan, tjuvrökt, hängt på ungdomsgården, suttit på en blå sandlåda och hängt och MYCKET annat! Vi har inte hoppat ifrån Västerbron, men det har inte varit långt ifrån ett par gånger.
I parken var det de vanliga aktiviteterna, cykla, rushkanan, sandlåda, bråka om leksaker och klätterställningen. En helt vanlig dag i parken alltså!

Just nu sitter Trukföraren och kollar på fotboll, 4 åringen kollar på Skönheten och Odjuret(på sitt rum) och jag sitter här och snurrar på nätet. Jag har förresten hittat en till festblåsta (se nedan)





Den här är också ifrån http://www.halens.se/, jag vill ha den också! Man kan ju köra ett klädbyte=)

Inga kommentarer: