2008-11-30

Egentligen så borde jag ligga i min säng och sova.

Egentligen så borde jag ligga i min säng och sova. Jag har verkligen haft saker att göra idag. Hela förmiddagen så har jag och Truckföraren varit iväg och handlat julklappar till 4 åringen och två av hans närmaste kompisar. Det blev lite smått och gott till 4 åringen för ungefär 2000kr. Det kan vara så att min söta lilla son är lite bortskämd, men han är värd vart enda öre. Han bråkar verkligen aldrig när man är ute och shoppar. Ber sällan om godis eller leksaker och när han gör det och man säger nej så skriker och gapar han ALDRIG! Därför kan jag skämma jag bort min son!
Det blev inte bara leksaker till ungarna utan jag och Truckföraren gjorde endel inköp också. Jag kom hem med en stickad klänning och ett par nya stövlar. Truckföraren köpte två nya tröjor. Det var allt som allt en väldigt trevlig julshopping för en gång skull=)

Kvällen har också varit trevlig, jag har nämligen varit på glöggfest! Hur mysigt som helst. Nu sitter jag här och väntar på att Truckföraren skall komma hem, han har varit på fest på andra sidan stan. Hoppas att det inte tar allt för lång tid för snart somnar nog jag=(

Vill bara tillägga att 4 åringen är hos sin farmor och "vill INTE komma hem", det sa han i telefon i morse=( Ska åka och hämta honom imorgon och när vi väl har kommit hem så ska vi möblera om i vardagsrummet=)

Inga kommentarer: