2010-02-17

man vet aldrig när...

Efter jag lämnade William idag på morgonen gick jag en promenad på 30 minuter. Det är lite jobbigt att promenera i snö men vi kämpar på jag och Freja=)

Besöket på öppna förskolan var trevligt som vanligt=) Lite sång, lite fika och mycket skit snack. Det blev aldrig att jag gick på öppna förskolan när jag var ledig med William och det ångrar jag idag. En bidragande orsak var att det inte fanns någon öppna förskolan inom gångbart avstånd, men det finns det nu och det är vi jätte glada för=)

Passade på att ta en promenad på 30 minuter innan jag hämtade William idag på eftermiddan och då var det ännu jobbigare att köra vagnen. Det snöar och snöar och snöar, tar det aldrig slut? Iofs så ska man inte klaga, man vet aldrig när vi får en så här vit jul igen!?!

Inga kommentarer: