2010-02-11

Torsdag så här långt.

Hittills har den här torsdagen varit toppen. Morgonen med William var riktigt mysig, åt frukost i vardagsrummet(som vanligt) och kollade på Vakna! med The Voice på kanal5. William har riktigt kolla på gänget, han vet tom att Jakobs hund heter Eddie=)

Lämnade William på förskolan vid 9. Han är så glad i att gå till förskolan och det är både jag och Anders glada för. Kommer sakna personalen och barnen när William slutar i sommar, men vi hoppas på att vi är tillbaka i januari igen när ska Freja börjar!

Tog en 30 minuters promenad ner till öppna förskolan. Det var riktigt kallt idag men åh va fint det var när solen sken! Ska ta en till promenad när vi ska hämta William också, bäst man passar på imorgon är det säkert mulet och tråkigt igen.

Fikade stund, sång stund och en massa lek blev det på förskolan. Freja åt lite lunch, hon har blivit så duktig på att äta. Favoriten är nog gröt och fruktpuré.

Nu är vi hemma igen. Jag har fått i mig lunch och Freja ligger och sover. När jag har snurrat färdigt på datorn ska jag vika lite tvätt och hänga upp Anders gymnastikskor på tork.

Inga kommentarer: