2010-02-24

Ojoj

Ojoj det var ett tag sedan jag bloggade. Kör en liten snabb update!

I måndags så fyllde jag år, blev hela 29 år. Nästa år fyller jag 30, trea nolla, helt galet! Hade en urmysig födelsedag.
Anders lämnade William på förskolan och sen åkte han till jobbet (trodde jag iallfall) och jag gick ner till öppna förskolan och tjatade lite med mammagänget. Vid lunch ringde Anders mig och sa att jag skulle komma hem, packade ner Freja i vagnen och begav mig hem.
Anders hade tagit ledigt från jobbet och åkt till Farsta och handlat presenter till mig=) Jag fick ett elektriskt fotbad, fotcream, blommor och fotbad som man har i vattnet när man bada fötterna i balja(väldigt bra att ha vid strömavbrott). Blev super glad och super överraskad!
Åkte till Högdalen och åt lunch, sprang på Anna som grattade. Hon skulle hämta stor bus och mellan bus på förskolan.
Åkte hem till "byn" och hämtade William på förskolan och gick hem och åt tårta till mellanmål=) Till middag lagade Anders bacon inlindad fläskfilé med timjanrostad klyftpotatis, så himla gott. En perfekt födelsedag!

Tisdag gick jag och Freja hem efter att vi lämnade William på förskolan. Frejas mage har varit lite i uppror så vi hoppade öppna förskolan. Tvättade lite kläder till William och låg på golvet och lekte.

Idag var Frejas mage helt ok igen så vi drog ner till öppna förskolan och röjde. Det var bara 2 andra mammor där med sina barn så Freja kunde röja på ganska bra.

Imorgon ska jag och Freja till Farsta med Anna och Charlie, ska kolla lite bokrea och säkert blir det både lunch och fika=)

Inga kommentarer: