2010-02-07

She´s moving on

Sitter på golvet och blir kittlad under fötterna av Freja som kan ta sig fram som vinden om hon vill ha något=) Det går snabbare och snabbare för varje dag som går, jag skulle vilja våga chansa på att hon hinner börja krypa innan min födelsedag men jag är inte så mycket för gambling. Jag vågar dock chansa på att hon kan krypa innan Anders och William drar till Stöten=)

Igår var vi hemma hos goda vänner och kollade på Melodifestivalen. Det som en gång i tiden skulle ha varit ett tillfälle med god mat och en flaska vin eller två var nu invarderat utav barnlek. Inte bara 1 eller 2 barn utan nu är de 6 stycken och i juli så blir de 7 stycken, vi föräldrar är snart en minoritet=)

Inga planner för imorgon men jag ska väl kanske bege mig ner till öppna förskolan och sjunga om loppor, spindlar och lamm.

Inga kommentarer: