2010-03-28

Helgen och nästa vecka!

Det har varit en väldigt aktiv helg och hela familjen är verkligen helt slut!

Fredag hängde jag och Freja hela dagen med Anna och Charlie i Farsta. Käkade lunch och sprang runt i alla butiker. Köpte lite kläder till William och lyckades tom hitta lite kläder till mig själv också=) Efter att ha sprungit omkring i Farsta en heldag så hämtade vi William och drog hem. Dammsög och fixade lite fram tills att Anders kom hem ifrån bandyträningen. Fick jätte fina blommor, rosa nejlikor som nu står i vardagsrummet och påminner om att våren snart är här=) Kvällens mys blev vin, ost och kex till finalen i Let´s Dance. Mattias vann (grattis grattis), jag höll på Claudia och jag tycker det är jätte tråkigt att hon kom tvåa.

Igår (lördag) var hela familjen på Barnadiset med Sofia, Mathias och Moa. Barnen röjde på som galningar och vi vuxna fikade och snackade en massa skit(som vanligt). När ungarna hade gått och lagt sig för kvällen så kollade jag och Anders på Luftslottet som sprängdes hade det lungt och skönt. Gud va jag var trött efter besöket på Barnadiset, det måste varit ljudnivån som däckade mig=(

Idag har vi varit i Länna och veckohandlat mat. Köpte en vårjacka till William och en varsin bandyklubba till Anders och William också.

Nästa vecka är det bara 4 arbetsdagar för Anders och två utav dom ska han på kurs med jobbet. Han börjar sent och slutar sent, både roligt och tråkigt på samma gång. Han får ju sovmorgon och kan ju äta frukost med oss men det gör ju att han blir sen på kvällen istället och det är ju tråkigt.

Påskhelgen är lagom plannerad, men det är ju bara söndag så om några dagar är den väl fullbokad. Långfredagen ska hela familjen och bada på dagen, kvällen är inte bokad. Påskafton ska vi hem till min bror med min pappa och äta mumsig påskmat, det är nog en heldags aktivitet. Påskdagen åker hela familjen ut till Anders mamma och mormor för att äta mer mumsig påskmat, det är verkligen en heldags aktivitet. Annandagpåsk är INTE bokad alls, får se hur länge till den är det=)

Inga kommentarer: