2010-03-05

Jag = hemmafru?

Torsdag och Fredag har William varit hemma ifrån förskolan. Torsdag morgon var han lite raspig i halsen och jag tog beslutet att han fick vara hemma i förebyggande syfte. Idag har han hostat några gånger men annars så är han pigg och kry. Den här "sjukdomen" kommer nog försvinna innan den ens har börjat!

Både igår och idag så har vi tvättat, dammsög igår och ska snart sätta igång igen (jäkla hundhår) och idag har jag tom dammat. Håller på att bli en riktig hemmafru=)

Den här veckan har varit obokad rakt igenom och det har varit jätte skönt! Nästa vecka har jag inte samma tur tyvärr.

Tisdag ska jag till SÖS, äntligen är det dags för mitt läkarbesök hos Eva på hematologen efter 2 ombokningar pga snökaos.
Onsdag ska jag till MVC och göra det årliga cellprovet och det ser jag INTE fram emot=(

Sen är inget mer bokat men det lär väl dyka upp några måsten till.

Inga kommentarer: