2010-03-14

Tröttmösse-söndag

Hjälp va trött jag är idag! Jätte konstigt, gick ju och la oss strax efter Melodifestivalen igår och jag är helt stum i kroppen idag. Har liksom ingen ork alls känns det som=( Jag har iofs hunnit röja lite här hemma så jag behöver ju inte direkt skämmas för att jag sitter här i soffan och slöar. Grabbarna är hemma nu efter en tur på Eriksdalsbadet. William åkte vattenruchkana själv tom, jäkligt vågat utav honom. Han är ju inte direkt en fisk i vattnet om man säger så, vatten i ansiktet är ett stort nej=/
Vi har hunnit vara i Farsta och luncha och handla lite tills imorgon. Bröd, mjölk till frukosten och blöjor till Freja.
Undra vad man ska hitta på imorgon, kanske ska gå ner till öppna förskolan en sväng? Får se vad man får för sig att göra!?!

Inga kommentarer: