2010-03-15

Sjukling och sömntuta.

Jaha så idag har man en sjuk Anders och en ledig William hemma. Freja och jag vet inte riktigt hur vi ska bete oss, vi är ju så vana att vara ensamma om dagarna. Freja har gått och lagt sog för att vila, jag sitter här och skriver(självklart), William kollar på Playhouse Disney och Anders sitter och plinkar på sin dator. Ska alldeles strax gå in och hänga lite tvätt och slänga in en omgång till i tvättmaskinen. Dammsuga tänker jag inte göra förrän senare i eftermiddag.

Skrev igår att jag var jätte mega trött och det stämde verkligen. Vid halv 5 igår somnade jag i soffan och sov en timme sen gick jag och Anders och la oss vid kvart över 10 och då däckade jag nästan direkt. Idag känner jag mig lite piggare men det är något som inte stämmer riktigt=(

Inga kommentarer: