2010-05-06

Det var ett tag sedan.

Det var ett tag sedan som jag skrev ett inlägg, har haft lite att göra de här senaste dagarna.

Idag har jag och Freja varit på öppna förskolan, Freja röjde med sina polare och jag fikade med mina=) Det var första gången på jätte länge som vi alla var samlade på en gång. Nu när våren äntligen är här så har vi alla passat på att njuta, vi har ju varit instängda så länge=)

Imorgon är det dags för besök i Farsta, jag ska göra ett litet Waranprov och sen ska vi köpa födelsedagspresent till Williams kärlek på förskolan som ska ha kalas på söndag.

Helgen blir lagom lugn, ser det ut som nu iallafall. Lördag ska vi nog fixa och plocka lite här hemma och på söndag ska Anders jobba, William ska på kalas och vi tjejer ska ta det lungt här hemma.

Inga kommentarer: