2010-05-21

Sol = hinner inte skriva så mycket!

Nu är vi allat friska igen, puh det har varit en riktig sjukstuga här hemma!

Den här veckan har det varit sol och jätte varmt, jag och Freja har njutigt så mycket som möjligt. Vi har gått på promenad, varit i parken och på öppna förskolan. Parken har vi varit i på eftermiddan när vi har hämtat William på förskolan.

Idag kommer William få besök på sin förskola ifrån Fagersjöskolan. Det är hans blivande lärare som ska komma och hälsa på barnen. Jag var ju på föräldramöte i tisdags och då fick vi träffa Williams lärare och jag är jätte nöjd. De var precis de som vi ville ha=)

I eftermiddag ska jag och barnen dra till Farsta, William ska köpa present till sin polaren Jan från förskolan.  Anders ska ut till Hallunda och fixa lite grejer åt tanterna=) så jag och barnen tänker käka middag i centrum.

Imorgon ska William på kalas, jag kommer följa med och Anders stannar hemma med Freja. De ska baka bullar till nästa helg.

Inga kommentarer: