2010-06-01

Freja och jag hänger mest hela dagarna!

Igår(måndag) hängde jag och Freja på öppna förskolan. Det är inte långt tid kvar nu tills de stänger för sommaren och då är det slut på mitt öppna förskolan hängande=( Den 16 Aug börjar ju jag att jobba igen och då är det Anders tur att hänga=)
Freja röjde på som vanligt, hon är en riktig buse och vägrar sitta stilla under sångsamlingen och ska gärna pilla på allt som man inte får pilla på=)

Idag har vi hängt men den här gången hängde vi med Anna och Charlie i Farsta. Gjorde lite nödvändig shopping, nya pyjamaser och strumpor till Freja och tygmärken(Star Wars) att laga Williams byxor med. Lunchade som vanligt och sprang i en himla massa affärer. Vi är verkligen rutinerade Farsta-shoppers om jag får säga det själv=)

Imorgon är det dag 2 på Williams inskolning i förskolklassen. De ska vara i skolan mellan 9-11 som förra gången, ha lektion, äta lunch osv men den här gången ska de även in på fritids och "hälsa på". Jag tycker det är jätte pirrigt men William verkar inte känna så, men när dagen D väl infaller kommer han har tok-pirr i magen=)

En glad skit=)

Inga kommentarer: