2010-06-11

Inga fingrar i munnen!

I några veckor nu har Freja varit lite halv skum i magen och jag trodde det var att hennes mage inte riktigt hade återhämtat sig efter magsjukan MEN där hade jag allt fel.
Vid 19 fick Freja sin välling som vanligt, pyjamasen var på och ögonen sa "gå och lägg mig"=) Hon tömde flaska, somnade medans hon drack och sen bar jag in henne i hennes säng. Bara en timme senare så vaknade hon och grät, helt förtvivlad. Anders försökte både det ena och det andra men inget fungerade. Då stoppade han in fingret i munnen och pillade lite och då hittade han en ny tand i överkäken=) 3 tänder på jätte kort tid, helt galet! Vi gav Freja en halvdos (2,5ml) Alvedon och  hon somnade om direkt, det har fungerat på de andra tänderna hela natten och jag hoppas att det gör det på den här också!!!


Inga kommentarer: