2010-06-06

Lördag i Hallund!

Jag har haft en riktigt underbar helg med min fantastiska familj. Vi har hunnit med både det ena och det andra. Vi började med att åka hem till Anders mamma och mormor, fixade lite i trädgården, käkade lunch och fikade. Freja spenderade den mesta tiden utav dagen med Anders mamma, det är dags att börja träna inför sommarens pyjamas-party då jag och Anders drar till Utö för bröllop och då måste det verkligen fungera för när vi väl åker så kan vi inte komma tillbaka till fastlandet på hela natten=/

William älskar att vara hemma hos sin farmor och Gamlo!

Freja älskar alla ställen med fyrkantiga bord=)

Anders poserar på favorit soffan=)

Självklart så måste jag vara med på kort så William lånade min kamera och tog det här kortet, visst blev det fint!?!

Inga kommentarer: