2011-05-04

Buzz buzz buzz!

Jag är medlem på buzzador och har fått chansen att testa Pepsodent White Now i en månad.
White Now är en tandkräm som ger ett vitare leende med hjälp av en ny aktiv ingrediens - Blue Convarine - ett piggment som bildar ett blått lödder när man borstar tänderna. Piggmentet lägger sig som en hinna på tänderna och skapar en omedelbar whitening-effekt. Tandkrämen ger gradvis vitare tänder allteftersom man använder den.
Jag har använt White Now i snart en månad, morgon och kväll och jag är otroligt imponerad. Det här är faktiskt den första tandkrämen som jag har testat som säger sig ska göra tänderna vitare som verkligen fungerar. Jag såg faktiskt resultat redan efter första dygnet, det här är helt klart en tandkräm som kommer användas för all farmtid!

Älskar att få vitare tänder utan dyr tandblekning!!! 

Inga kommentarer: