2011-05-01

Till min underbara och fantastiska älskling!

Vi träffades på en fest i Tyresö december 1998(tack Helena, för att du släppade med mig) men tyvärr så dröjde det innan det blev vi två.
Igår för 12 år sedan blev det äntligen du och jag föralltid, det kunde nog ingen tro när vi satt där i din lägenhet på Nordmarksvägen den där Valborgsmässoaftonen 1999. Jag var tok-kär i dig och otroligt nervös men det gick ju hur bra som helst till slut!
Under dessa 12 år har vi hunnit gått igenom både det ena och det andra. Vi har jobbat tillsammans under Erlands hårda styre och överlevt, vi har festat och haft roligt OCH vi har fått två underbara barn!
Jag är fortfarande kär i dig idag som jag var den där Valborgsmässoaftonen för 12 år sedan och jag hoppas att det alltid är vi två!!!  


Jag älskar dig, nu och föralltid!!!

Inga kommentarer: