2011-05-11

Det är min tur nu!

Freja verkar passa på att ge mamma lite "ledigt" nu lagom tills att det ska regna i ett par dagar. Hon har dragit på sig feber och mådde verkligen inte alls bra nu på kvällen, hoppas det försvinner under natten! Sur och grining och villa inte äta någon mat men drog i sig en hel flaska välling så det verkar inte vara magen som strular igen iallafall. Den här gången är det min tur att vara hemma och vabba, Anders har tagit de senaste miljoner gångerna. Jag har haft endel på jobbet så det har varit lite svårt för mig att vara hemma men nu "äntligen" är det min tur. Ska faktiskt bli lite skönt att bara vara hemma vi två helt ensamma som på den gamla goda tiden=) Om hon är feberfri, pigg och om vädret tillåter imorgon så tänkte jag dra med henne ut i parken så hon får leka av sig en stund på förmiddan.

Inga kommentarer: