2011-12-07

"Tomten" planerar inköpslistan!

Den här veckan har gått relativt smidig, lite konflikter på jobbet men jag har lyckats hålla mig utanför den här gången.

Barnen kämpar på de sista dagarna på förskola/skola innan jullovet börjar. Anders, Freja och jag går på semester den 19 dec och William gör oss sällskap den 23(jäkla skolplikt). I år tar jag ut två veckors semester under julen, kände att vi behöver det efter en jobbig hösttermin och det gäller passa på när Anders är hemma sjukskriven också.

Nu känns det som att vi har ganska bra koll på alla julklappar, har fått redovisat av både min pappa och Anders mamma om vad de har köpt så man inte går och köper samma saker. Det blir en "liten" shoppingtur den 23e , det måste ju handlas julklappar till kusiner och mor- och farföräldrar, syskon och lite påfyllning till Freja och William. Kanske, kanske om Anders har varit snäll så ska han nog också få en julklapp, William har redan valt ut den=)

Inga kommentarer: