2012-02-05

Hiss eller diss?

Vilken slapp söndag det blev och jag skyller allt på vädret! Det var hela -20 grader när vi steg upp i morse så vi beslöt ganska direkt att det fick bli en innedag. Jag har spenderat större delen av dagen framför tv eller med näsan i en bok, så otroligt skönt!
Nu snart ska barnen kastas i badet och sen ska vi titta på Gladiatorerna som jag spelade in igår pga Melodifestivalen.

Melodifestivalen var precis som förväntat med deltagare som Sean Banan och Torsten Flinck. Jag tycker helt rätt deltagare gick vidare till Globen. Torsten kunde vi gått glömt kvar i Växjö och Sean Banan roade som vanligt kidsen till max. Tycker det var synd att Marie Sernholt(stavning?) hade en så dålig låt, den dräkten borde krävt ett bättre bidrag!!! Programledarna gjorde ett grymt jobb och den som gav Sarah Dawn Finer den guldklänningen borde få ett nackskott. Ljuskillarna bör helt vara nyktra under nästa veckas show, jäklar va det tände och släckte lampor, trodde först jag hade fel på ögonen.
Som sagt, hoppas på en ny grym show nästa vecka!

Nu ska barnen i badet!

Inga kommentarer: