2012-02-02

Mot slutet

Ojoj lössen ploppar upp lite överallt på jobbet=( Jag titulerar mig själv numer som lusprofessor, börjar ju bli lite utav en expert på att hitta ägg och löss. Slog rekord idag, hittade ett ägg bara genom att kolla ner i ungens huvud idag, behövde inte pilla eller kamma för att hitta det. Nä nu lämnar vi det är rafflande ämnet!

Stängnings fredag imorgon och läkarbesök, lite halvstressig dag men det ska nog gå bra ändå. Jag kommer nog njuta och uppskatta helgen som tusan när jag väl kommer hem imorgon kväll.
Helgen ska, om jag får bestämma, vara lugn och fylld av mys med familjen. Eftersom vi aldrig kom iväg till brorsan i lördags så ska vi göra ett nytt försök på lördag igen. Söndag ska jag ligga på soffan eller inte, kanske ska vi ut och leka lite i snön om det blir bra väder.

Just det, glöm inte Melodifestivalen på lördag! Williams favorit Sean Banan är ju med=)

Inga kommentarer: