2012-02-12

Kvinnligt boyband

Helgen har sakta sniglat fram och det är jag riktigt tacksam för.
Lördag gick vi en promenad till Högdalen hela familjen, Anders drog Freja hela vägen på Williams snowracer annars hade vi aldrig kommit fram=) Vi handlade mat och lördagsgodis och sen tog vi bussen hem, min rygg orkade inte en vända till.
Hemma däckade först Anders på soffan och när han hade sovit klart säckade jag.
Till middag blev det friterat kött och räckor, ris och sallad, mat som alla i familjen uppskattade=)
Till Bolibompa smällde barnen i sig sitt lördagsgodis och till Melodifestivalen åt vi äppelpaj.
Även den här deltävlingen gick rätt bidrag vidare och jag var grymt besviken på Sonja och Andreas bidrag. Det var inte rätt låtar för dom! Boyband medley i början var super, Sarah och Gina visade verkligen vart skåpet ska stå!

Promenaden och min obekväma sovposition i soffan igår har gjort min vänstra höft helt omöjlig idag. Jag har legat på soffan nästan hela dagen och vilat så jag är "fit for fight" imorgon. Anders var ute en stund med barnen nu på eftermiddan och åkte pulka så jag fick vara lite ifred. Min klippa, jag älskar dig!

Nästa vecka har jag mina sista två läkarbesök på SÖS sen är jag färdig för den här gången. Lite lagom stressig vecka men om man biter ihop brukar det fungera!

Inga kommentarer: