2012-02-04

Redo för Mello

Kylan är här, det är så kallt att snoret fryser till is i näsan=( Jag har absolut inget emot snö, vinter, osv men extrem kyla tycker jag vi kan hoppa över!

Besöket på SÖS i fredags gick jätte bra, nu har jag "bara" tre besök till inbokade sen kan jag återgå till det normala livet igen. Att knapra Waran är ingen dans på rosor direkt.

Ikväll tänker vi bänka oss framför tv och kolla på Melodifestivalen, deltävling 1 och jag är inne i cirkusen igen=) Jag lovar mig själv varje år att inte bli för engagerad men det skiter sig lik förbannat. Jag klagar på bidrag, kläder, fel låt gick vidare och absolut vinner helt fel/rätt låt enligt mig. Det kommer jag hävda till finalen i Azerbaijan och vidare till nästa års upplaga av tävlingen=) Det är min rätt som svenskmedborgare(typ)! Chipsen ligger i skåpet, colan ligger på kylning och godiset är nästan slut=/ och spänningen är olidlig!

Inga kommentarer: