2012-04-05

I'm back=)

Jaha då var det officiellt, jag är sämst på att blogga! Ska ge det ett försök till. Det här får bli ett slags uppdaterings inlägg.

I februari fick jag en blodpropp i benet som sen begav sig upp i lungorna och ställde till det för mig. Fick ligga på sjukhus i nästan en vecka. Blev sjukskriven på heltid i en månad efter min sjukhusvistelse men var tvungen att göra många besök på sjukhuset för olika tester osv. Ett besök var på gynmottagningen där de fastställde att jag fortfarande är gravid efter min blodpropp=)

Graviditeten var inte planerad men otroligt välkommen! Pga mitt problem med blodet så blir det här min absolut sista graviditet. Läkarna vill inte att jag tar den risken igen och jag tror inte vi är så sugna på fyra, tre räcker gott för oss!

Jag är tillbaka på jobbet igen, dock bara 50% men jag är tillbaka!

Vi har fixat endel här hemma bl.a. vardagsrummet och vi ska fixa sovrummen och lite små grejer i hall och kök. I vardagsrummet har vi målat och köpt lite nya möbler. Hallen har fått ny förvaring och krokar. Barnen har fått nya sängar och köket har piffats lite.

Ja det var nog allt just nu men jag lovar er att det kommer mer snart igen!

Inga kommentarer: