2012-04-29

Sköna söndag

Det blev en lugn dag hemma idag! Vi började dagen med mys i sängen hela familjen med Ice Age 3 på tv, William gillade men Freja är mer en Dora Utforskaren tjej så hon tröttnade emellan åt.

Anders var underbar och dammsög medan jag tog mig en dusch. Det behövdes, William har dragit i sand i hela lägenheten när han har varit uppe och hämtat grejer att leka med när han har varit ute.

Nu är grabbarna och kollar på fotboll och vi brudar njuter av lugnet=) Fast egentligen så tittar Freja på Dora och jag diskfragmenterar min dator, den är så seg att man avlider så fort man sitter med den=(

När datorn är redo ska jag leta efter tips på olika sett att måla på stenar, jag har typ 45 st jag ska dekorera så det gäller att hitta det bästa knepet som håller för evigt!

Inga kommentarer: