2013-09-17

Den svaga minuten när sanningen kommer fram!

Idag har jag varit trött, det var många tankar som cirkulerade i natt. Svårt att stänga av lilla huvudknoppen ibland, men jag försöker hålla mig över ytan så mycket som möjligt!

I en svag minut idag ångrade jag de beslut som jag har tagit men så slog tanken mig att jag sitter i precis samma position som innan och jag insåg att det var inte mitt beslut från början, det var taget redan innan av några andra och det gör mig ledsen.
Det som är jobbigast just nu är att inse att man har blivit "bortglömd" eller rättare sagt varit objuden så många gånger, det dyker upp nya tillfällen hela tiden och det gör förbannat ont. Men jag ska fortsätta försöker tänka på de som faktiskt bryr sig och vill vara min vän och som har ståt bakom mig den senaste tiden men det är så förbannat svårt!
Jag har med tiden insett att hur mycket jag en gång i tiden kämpade för att någon skulle vara intresserad så kämpade jag hela tiden i motvind. Den vänskapen jag ville ha fanns inte där jag en gång letade men jag hoppas att hitta den en dag, kanske har jag funnit den redan nu!?!

Det här snurrade i mina tankar i natt och då kände jag mig som en riktig förlorare, att jag var så otroligt blåögd att jag inte fattade, eller gjorde jag det men valde att blunda?

Inga kommentarer: