2013-09-22

Söndags tugg en måndag morgon.

Tråkdagen blev en ganska bra dag iallafall. Tog med mig de stora barnen på en promenad genom vår lilla by och plockade ner lapparna om Hyresgästföreningens stora "event" i lördags. Mycket lyckad dag och jag tror alla hade kul! 

När vi hade jobbat klart för dagen med att plocka ner lappar så tog vi bussen för att träffa Anders som hade hämtat Jonatan hos farmor. Handlade middag och åt lunch, sen tog vi bussen hem igen.
Anders kollade fotboll, William var ute och lekte, Freja var inne och jag tog ett bad. Ibland måste man ta en slappar dag då ingenting händer.

Idag är det dags för slit i kolgruvan igen, nä men tillbaka till jobbet igen, känner mig utvilad för en gång skull efter helgen, ibland kan man känna att det skulle vara tre dagar på helgen.
William har utvecklingssamtal i skolan idag men det får Anders köra själv, bästa med att jobba på skolgården är att då kan jag ta Jonatan så han inte stör på samtalet:-)

Inga kommentarer: