2011-01-17

Bubbel bubbel bubbel!

Den här helgen har gått super snabbt=( Måste vara all ledighet som vi hade under julen som gör att det känns som att helgen bara flög förbi.

Lördag drog vi ut till Tungelsta och röjde med Anna och c/o. Käkade middag, Anna gjorde en jätte god Tacogratäng som jag måste komma ihåg att ta receptet på!!! Ungarna röjde på som vanligt, de är ju verkligen ingen brist på energi när våra familjer träffas iallafall=) Åkte hem relativt tidigt, tror vi var hemma vid 21.45. Slängde ungarna i säng(Freja somnade på vägen hem, ny blöja, pyjamas och välling fick hon när vi kom hem) och sen kollade vi lite tv innan vi gick och la oss.

Söndag röjde vi lite här hemma. Anders gick ett par varv ner till källaren, gick ner med en kartong barnkläder och kom upp med crosstrainern som nu bor i vårat sovrum=) Flyttade runt lite möbler i sovrummet också så crosstrainern fick plats. Anders drog iväg en stund med Annas karl för att kolla på bilen som de skulle köpa/har köpt. Vi åt en jätte god middag med kycklingklubbor, ungsstekt potatis och aprikossås. Nu tänker ni säkert: aprikossås? Jag garanterar den var grymt god!!!

Träningen har kommit igång på riktigt! Onsdagar går jag på M.R.B(mage.rumpa.ben) på simhallen och här hemma tänkte jag köra ett pass på crosstrainern 3 dagar i veckan. Ska försöka komma ut och springa också men jag väntar nog tills isen och mörkret är borta=)

Inga kommentarer: