2011-01-07

Framtiden

Ojoj va tiden rullar på, redan fredag och på tisdag börjar alla barn i skolan på förskolan och sssssssnart så börjar Anders att jobba igen=/. Måste fixa Williams skolväska(extrakläder osv) och packa ner Frejas grejer som hon ska ha på förskolan(nappar, extrakläder, mockasiner och nalle).

Det känns jätte konstigt att tiden har gått så fort sedan jag började jobba i augusti! Vi har hunnit med så mycket det här halvåret. William har börjat skolan, Anders och Freja har hängt på öppnaförskolan(som galningar), jag har jobbat, William har gått på simskola(snart dags för en ny termin), vi har börjat fixa iordning lägenheten(är lååååångt ifrån färdiga), jag har börjat träna och William har fått 3 lösa tänder!
Undra vad 2011 har att bjuda på? Förmodligen så kommer det tappas endel tänder men resten får vi helt enkelt vänta och se!

En grej som händer under 2011 är att jag fyller(håll i er) 30år, helt galen känner mig inte en dag över 18=) Undra vad man ska hitta på för något skoj för att fira den fantastiska dagen? Det är ju ett tag kvar så något lär vi väl komma på, hoppas jag iallafall=)

Inga kommentarer: