2011-01-27

Veckor kommer och går

Febran och Hostan kom aldrig på besök, inte hos mig iallafall! Freja har haft båda och varit hemma ifrån förskolan (klarade en hel vecka) den här veckan, William har bara lite hosta så han har varit i skolan.

Veckan har rullat på ganska bra, jag var hemma med Freja måndag och sen tog Anders över på tisdag och har varit hemma sedan dess.
Simskola för William på tisdag kväll och idag (torsdag) var han och åkte skridskor med skolan, det ska de göra varje torsdag några veckor framåt.

William har även haft super vecka när det gäller skolmaten, det har varit elevensval så de har ätit en massa skräpmat=) Måndag: Kebab med ris
Tisdag: Hamburgare med potatismos
Onsdag: Pizza
Torsdag: Chickenuggets med ris
Fredag: Tacos med tillbehör
Ingen bra mat att servera i skolan men den här maten serveras bara en gång per termin så då kan jag tycka att det är ok!

I onsdags var jag och tränade på kvällen, riktigt skönt. Det var en helt annan kropp som tränade den här gången. Pratade med Susanne som håller i M.R.B om att jag tränar på crosstrainern hemma och hon tyckte att jag skulle dra ner till 1 gång i veckan istället för 3 ett tag. Det kan ha varit därför som jag var så trött förra veckan, för mycket träning är inte bra om man inte är tillräckligt stark. Så från och med nu blir det M.R.B på onsdagar och crosstrainern på söndagar!

Imorgon fredag ska jag på resturang med tjejerna från the good old days=) Anna, Helena och Åsa. Det blir ett besök på La Chucaracha på Bondegatan, återkommer med betyg.

Inga kommentarer: