2011-01-12

Nya mål 2011!

Är nästan precis hemkommen ifrån den här veckans träningspass. Jag och tre tjejer på jobbet har börjat träna M.R.B(mage, rumpa, ben) varje onsdags kväll. Instruktören är grymt duktig och man känner sig verkligen peppad att gå dit och när man är där=)
Nästa steg i mitt "nya" liv är att vi ska ta upp crosstrainern ifrån källaren och göra oss av med skötbordet så crosstrainern får plats i sovrummet. Innan den hamnade i källaren så stod den i vardagsrummet och var ful och jobbig, men nu ska den stå i sovrummet och där kommer den ju inte störra så himla mycket.

Mitt mål är att komma till min rätta vikt, vilket idag är om 30kg ungefär=( Men som sagt, nu är det dags och jag tänker inte bli hel nojig med den här vikt nedgången heller. Det ska gå i min takt och jag ska få njuta ibland!

Inga kommentarer: