2011-09-04

Buzz, buzz=)

Nu är det dags att Buzza igen=) Jag är medlem på Buzzador, vilket innebär att jag ibland får testa olika produkter eller tjänster som jag sen Buzzar(berättar) om för exempelvis vänner, familj eller arbetskollegor.

Den här gången ska jag Buzza om Vanish, Sveriges mest köpta fläckborttagare. Endel av kompontenterna i Vanish arbetar för att tränga igenom fläcken så att den löses upp ifrån grunden, andra delar upp fläcken i mindre och mer lättupplösliga delar. Vanish innehåller även aktivt syre som när det blandas med vatten bildar tusentals bubblor som bubblar upp igenom fibrerna i textilerna och tar med sig fläckresterna på sin väg upp till ytan.
Inte nog med att det är en grym fläckborttagare utan det är även Svanenmärkt och rekommenderat av Astma- och Allergiförbundet!

Här nedan kan ni se vilka produkter som jag ska testa och sedan Buzza om!
 Vanish soffa och matta spray, Vanish Förbehandlingspray, Vanish Crystal White Gel, Vanish Oxi Action Gel, Vanish Extra Hygiene Pulver, Vanish Crystal White Pulver och Vanish Oxi Action Pulver. Oj va mycket det var=)
Det bästa med att Buzza är att man får ge ut "smakprover" på det produkter man testar. Det gäller även den här gången, kolla in vilka söta små påsar Vanish Oxi Action Pulver.

Inga kommentarer: