2011-09-10

Myslördag med mycket kärlek!

Har börjat använda stödskena på högerhanden när jag sover och det hjälper mot det onda som jag får på dagarna=)

En lugn och skön lördag blev det den här helgen. Jag fick börja dagen med en underbar sovmorgon och det uppskattar jag väldigt mycket, tack snälla familj!
Frukosten var lugn och skön. Det blev inget komplicerad, smörgås med kaffe för oss vuxna och óboy med smörgås till barnen. Kaffet var underbart att njuta utav i lugn och ro, annat än när man får svepa det på vardagarna=)
På förmiddan passade vi på att sätta upp lappar i alla portar på vår gata om Fagersjödagen den 17 september. Självklart hann vi med ett besök i parken, passade på när vädret var på topp=) När vi kom hem röjde vi lite i lägenheten, allt vardagsskräp fick vi bort. Reklamen hamnade äntligen i pappersinsamlingen och Frejas gummistövlar blev undan flyttade ifrån sin "mittpågolvet" plats som de har legat på nästan hela veckan=)
William höll sig ute på gården hela eftermiddan medans vi andra hängde hemma. Freja kollade lite film och lekte, Anders och jag små fixade lite och sen hängde vi i soffan. Vi kollade lite Idol-program och jag kollade lite på Jon och Kate plus eight.
Lördagsmys blev det också, körde loss på popcorn och chips. Kollade på Fångarna på fortet och filmen Bröllopsduellen. Lugnt och skönt, precis som jag önskade!

Inga kommentarer: