2013-10-03

Mot helg med stormsteg.

Ligger på soffan med datorn på magen, barnen sover och Anders kombinerar bullbak med ishockey på tv. Jag tycker fokusen borde vara 100 % på bullarna, grymt sugen på en bulle och en kopp kaffe:-) Har varit inne och snurrat på Gekås hemsida, kollat deras blogg osv för att kolla lite tips på vad som finns på hyllorna när jag åker dit, inte bara en gång i november utan jag åker två gånger, först med några av tjejerna från jobbet och sen med vänner. Min fokus på Gekås kommer ligga mest på julen, julklappar och julpynt, när jag åker med jobbet har vi några grejer som vi vill köpa men annars mycket fokus på jul.

Snart är arbetsveckan slut, känns som att den här veckan har gått jätte fort, helt plötsligt så är det fredag imorgon och sen är man ledig i två dagar. Imorgon kväll ska jag in till stan och fika och förhoppningsvis så får jag chansen att ventilera så jag slipper gå omkring med en klump i magen, kanske en form av avslut på en jobbig period? Får se när jag stiger innanför tröskeln imorgon kväll.
Helgen blir ganska lugn i övrigt, lördag kör vi dans med Freja och tvättstugan(sofforna ska höst tvättas), söndag ska vi på underBARA barn på Stockholmsmässan och trängas med en himla massa andra barnfamiljer:-)

Inga kommentarer: