2013-10-02

Trött hjärna

Veckan sniglar på och jag har tusen saker i huvudet hela tiden, stressigt som tusan men det ska nog gå ändå.

Idag har vi samtal igen men nu är det bara jag och Anders som ska närvara. Måndagens möte gick bra, det var dock en lite sen tid så krafterna var helt slut när vi gick från mötet. Tyckte mest synd om William som har varit i skolan hela dagen och sen blir det tusen frågor på det:-/ Men det är ju jätte viktigt och förhoppningsvis så får vi veta idag vad vi har att jobba med.

Måndagen blev lite längre för mig, jag hade kvälls föreläsning med jobbet om det nya dansinitiativet som stadsdelen satsar på i år, kul projekt men jag brinner mer för språk och skapande. 

Igår fick jag äntligen mina naglar fixade och de blev super fina, gick ner i längden så de inte går sönder så lätt på jobbet den här gången.

Idag är det jobb och efter det möte och sen blir det ett spinnpass så jag lär ju vara lagom pigg när jag väl kommer hem ikväll.

Inga kommentarer: